• Wioletta

    Zalety: Nic
    Wady: Takie syfu dawno nie widziałam, jeżeli możecie omijajcie ten hotel szerokim łukiem. Brud na każdym kroku, nawet udało mi się spotkać szczura przy recepcji.

    1.00

  • Renata

    Zalety: Fajna lokalizacja z widokiem na zachód słońca, czyste łazienki, miejsce na odpoczynek w chlodniejszym namiocie. Smaczne kolacje, a po nich ognisko w jaskini i wieczorne rozmowy przy beduinskiej herbatce. Wycieczki jeepem - super sprawa. Polecamy 🤎

    10.00

  • Piotr

    Zalety: Obiekt ma dobrą lokalizację, niedaleko od południowej plaży. Miło spędzić również czas w obiekcie nad basenem

    8.00

  • Edyta

    Zalety: suoer lokalizacja odkryty basen przesympatyczny personel obok centrum nurkowania wszystko idealne na pewno kiedyś tu
    wroce

    10.00

  • Kamil

    Wady: klimatyzacja zepsula sie chyba z 5 razy,brudne pokoje,obsluga jedyne slowko po angielski ktore umiala to „hello”,ogolnie KATASTROFA

    1.00

  • Tomasz

    Zalety: Hotel w niedużej odległości od plaży oraz fajne centrum nurkowania na jego terenie - i to jest w sumie jedyny dobry punkt. Jeżeli chcesz wziąć pierwsze lekcje nurkowania, to instruktor z tego centrum jest naprawdę dobry! (mam porównanie)
    Wady: Od czego zacząć...

    Basen i jego okolice są w porządku. Natomiast pokoje są dość zaniedbane. Przymknąłbym na to oko, gdyby nie obsługa... A raczej jeden Pan z obslugi, który chyba tam mieszka i załatwia (tak naprawdę nie załatwia) wszystkie sprawy.

    Przy meldunku zapłaciłem kartą. Terminal pokazał "Approved", jednak potwierdzenie nie wyszło. Recepcjonista żądał ode mnie ponownej płatności. Nie przekonało go nawet to, że pokazałem mu moje konto, z którego została pobrana płatność. Niestety nie znał za bardzo angielskiego, więc nasza wymiana zdań nie miała sensu. W końcu telefon do "big bossa" (bardzo sympatyczny Pan, szkoda że go nie ma na miejscu) i sprawa załatwiona.

    Dostaliśmy pokój standardowy, chociaż booking zrobił mi darmowy upgrade. Recepcjonisty to nie przekonało - cały czas próbował mi wytłumaczyć, że za tą cenę nie mogę dostać Family Room. Było to nawet śmieszne, bo pokazał mi swoją aplikację Booking, w której było wyraźnie napisane, że mamy Family Room. Kolejny telefon do Big Bossa:) - sprawa załatwiona.

    Toaleta się zapchała. Sprawę zgłosiłem, recepcjonista przyszedł, pokiwał głową, poszedł - i już nie wrócił (udało mi się samemu załatwić sprawę całe szczęście).

    Ostatniej nocy obudził mnie hałas lejącej się wody - klimatyzator zaczął wylewać wodę na moje łóżko... Sprawę zgłosiłem przy wyjeździe, ale recepcjonista (ciągle ten sam!) chyba nie zrozumiał.

    To były męczące dwa dni.

    4.00

  • Katarzyna

    Zalety: Czysto, fajny basen, widok na Morze Czerwone.

    10.00