Dweik Hotel Luxury 3
77110 Aqaba, Haya Cercal
77110 Aqaba, Haya Cercal
4-gwiazdkowy obiekt Dweik Hotel LUXURY 3 znajduje się w miejscowości Akaba. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Al-Ghandour Beach – 800 m, Royal Yacht Club – 1,5 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża, restaurację oraz taras. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono szafę, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub amerykańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port w Akabie – 8,6 km, Zatoka Tala – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Akaba, znajduje się 11 km od obiektu Dweik Hotel LUXURY 3.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości