Leen Camp Wadi Rum

77110 Wadi Rum, Wadi Rum Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Leen camp wadi rum położony jest w miejscowości Wadi Rum i oferuje taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Akaba, znajduje się 72 km od obiektu Leen camp wadi rum. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, zespół animatorów, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości