Rotana Camp

77110 Wadi Rum, Rum Street Rest House

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Rotana camp położony jest w miejscowości Wadi Rum i oferuje taras oraz widok na góry. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, azjatyckie lub wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Akaba, znajduje się 74 km od obiektu Rotana camp. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rotana camp o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, WiFi, bezpłatne WiFi, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego