Wadi Rum Aviva Camp
77110 Wadi Rum, Ad Disah Road وادي رم
77110 Wadi Rum, Ad Disah Road وادي رم
5-gwiazdkowy obiekt Wadi Rum Aviva camp położony jest w miejscowości Wadi Rum. Oferta obiektu obejmuje stanowisko informacji turystycznej. Na miejscu znajduje się również restauracja. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono patio. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon, a z innych roztacza się widok na góry. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, wegetariańskie lub halal. Pracownicy całodobowej recepcji mówią w języku arabskim i angielskim. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Akaba, znajduje się 79 km od obiektu Wadi Rum Aviva camp. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, puby, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości