Wadi Rum Dew
77110 Wadi Rum, Wadirum
77110 Wadi Rum, Wadirum
Obiekt Wadi Rum Dew położony jest w miejscowości Wadi Rum i oferuje ogród, wspólny salon, sprzęt do grillowania, a także widok na ogród. W obiekcie zapewniono wannę z hydromasażem. Wszystkie opcje zakwaterowania mają taras, skąd roztacza się widok na góry. W każdej opcji znajduje się też kuchnia z lodówką i piekarnikiem oraz współdzielona łazienka z bidetem. Wyposażenie obejmuje także płytę kuchenną i ekspres do kawy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Akaba, znajduje się 74 km od obiektu Wadi Rum Dew. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Wadi Rum Dew o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, sejf, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, taras słoneczny, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, bramki zabezpieczające dla dzieci, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości