Element Edmonton West, A Marriott Hotel
T5S0C2 Edmonton, 18540 100 Ave. Nw, Edmonton
T5S0C2 Edmonton, 18540 100 Ave. Nw, Edmonton
W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa bezpłatnego parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: centrum SPA i lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu i siłownia. Nie grozi Ci nuda, bo w hotelu znajdziesz biblioteka, miejsce na piknik i miejsce na barbecue.
Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen i basen kryty. Dzieci się ucieszą, bo obiekt posiada salę zabaw. Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Nie musisz zostawiać swojego zwierzątka w domu, bo ten obiekt akceptuje zwierzęta domowe.
Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, wypożyczalnia samochodów i sejf. Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Pool access available from 6:00 AM to 11:00 PM. The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Personal protective equipment, including masks, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas; reservations are required for some onsite facilities. Contactless check-in and contactless check-out are available. Individually-wrapped food options are available for breakfast and dinner. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. The property affirms that it follows cleaning and disinfection practices of Commitment to Clean (Marriott) guidelines. The property affirms that it adheres to the Ecolab (3rd party expert - Global) cleaning and disinfection practices.
Enhanced food service safety measures are in place.