Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel

****

T5J 3E9 Edmonton, 10235 101 Street

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located near the Ice District, the Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel is attached to 5 major office towers and the Edmonton City Centre Mall and features a roof top pool and hot tub. Rogers Place is 1 minutes' away. Each room at the Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel offer LCD flat-screen TVs with in-room movies. Upgraded amenities include an in-room safe, microwave, coffee station and bathrobes. The hotel offers 9 meeting rooms for a total of 16,000 square feet of flexible space. Chop Steakhouse & Bar at the Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel is open for lunch and dinner. The menu features fine cuts of beef and fresh seafood. Now serving a la carte breakfast starting at 7:00am daily. Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel is connected by underground walkway to the Churchill LRT Station for easy travel around the city. Edmonton City Centre Mall is attached to this hotel. Art District is 2 minutes' drive away. Parking is provided on site with surcharge.

Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Please inform Sandman Signature Edmonton Downtown Hotel of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please be aware that for reservations of seven days or more, the hotel will pre-authorize your card on file for a $1 CAD verification. Although this transaction will be visible on your statement, it is a pre-authorization and will be removed within seven days. Non-verified reservations will not be accepted.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 28 CAD za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 14 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, kasyno, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, wino / szampan, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości