Zalety: 1) bardzo dobra lokalizacja
2) duży, przestronny apartament
3) blisko do szlaków
Wady: 1) niestety poziom obsługi był całościowo dość mało elastyczny.
Dlaczego?
1a. Godziny zameldowania mimo zdeklarowanej pory 15-18, faktycznie były po godzinie 18. Było by to okej.. gdyby nie punkt opisany w 1b poniżej
1b. Z drugiej strony nie było możliwości by trochę później opuścić apartament. Chcieliśmy wymeldować się 2-3h później, niestety wynajmujący zgodził się na symboliczne 30min. O ile rozumiem przesłanki.. o tyle w kontekście 1a (check-in) liczył bym na większe ustępstwo przy check-out.
1c. W apartamencie popsuła się zmywarka w piątek. Właściciel apartamentu na początku próbował nas przekonać że to normalne, bo ciśnienie wody w Karpaczu jest słabe. Gdy w końcu udało się przekonać właściciela że ciśnienie jest dobre i chodzi o zmywarkę (łącznie z przesłanie konkretnego filmu instruktażowego jak ją naprawić), właściciel zaproponował że w poniedziałek zajmie się sprawą, bo przecież w weekend nikt z serwisantów nie odbierze telefonu od niego w tej sprawie. Dziwne, Nie taki poziom usług oczekiwał bym po tej cenie.
Zaskakujące było to że czuliśmy że klient nie ma w tej sytuacji za bardzo znaczenia, a jedynie liczy się wygoda właściciela który zajmował się lokalem. Nie było też możliwości uzyskać chociażby symbolicznej zniżki za brak sprawnej zmywarki w obiekcie. Również "ciutkę" rozczarowujące.. :/
2) Obiekt był w nieco głośnej okolicy. W sąsiednim budynku kilka razy w nocy odbywały się głośne imprezy z muzyką i przyśpiewkami.
Sam apartament, jego komfort I lokalizacja były świetne. Jednak w tej cenie można zarezerwować obiekt o dużo lepszym poziomie jakości obsługi do ceny, i mieć zdecydowanie korzystniejszą pomoc osoby która wynajmuje obiekt (czego doświadczyliśmy również w tym roku). Więc rozważył bym czy ten obiekt całościowo oferuje dobry stosunek jakości do ceny.
Należy moim zdaniem albo obniżyć cenę, albo podnieść jakość obsługi.
Pozdrawiam