2-комнатная Квартира В Жк Birgroup
030000 Aqtöbe, Батыс-2, Д. 44в, Кв. 17
030000 Aqtöbe, Батыс-2, Д. 44в, Кв. 17
Obiekt 2-комнатная квартира в ЖК BirGroup, położony w miejscowości Aktobe, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, całodobową recepcję i bankomat. W apartamencie do dyspozycji Gości jest balkon. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką, a także 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie znajduje się plac zabaw, a okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Aktobe, znajduje się 4 km od obiektu 2-комнатная квартира в ЖК BirGroup. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości KZT 10000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, parking na miejscu, plac zabaw, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, puby, stand-up, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości