Scandi Hotel

020500 Makīnsk, Lesnaya 5 D

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Scandi Hotel oferuje zakwaterowanie w miejscowości Makīnsk. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono aneks kuchenny z płytą kuchenną. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Personel recepcji służy pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Kokczetaw, znajduje się 115 km od obiektu Scandi Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Maseczki dla gości