Blue Marlin Beach Hotel
80401 Diani Beach, Diani Beach Road, Diani Beach
80401 Diani Beach, Diani Beach Road, Diani Beach
Ośrodek Blue Marlin Beach Resort jest położony przy plaży i oferuje odkryty basen oraz tropikalny ogród z palmami. Z jego okien roztacza się widok na Ocean Atlantycki. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. W hotelu działa bar serwujący napoje. Pokoje są urządzone w stylu suahili i dysponują tarasem. Zapewniono w nich wentylator oraz moskitiery. W pokoju znajduje się również lodówka. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt oferuje śniadanie kontynentalne i śniadanie przyrządzane zgodnie z zasadami halal. W ciągu dnia restauracja zaprasza na potrawy z owoców morza oraz dania kuchni lokalnej, afrykańskiej i międzynarodowej. Personel całodobowej recepcji posługuje się językiem angielskim, rosyjskim i suahili. Plaża Diani znajduje się 20 metrów od ośrodka Blue Marlin Beach. Mombasa oddalona jest o 40 km. Odległość od międzynarodowego lotniska Moi wynosi 49 km. Na życzenie ośrodek Blue Marlin Beach Resort oferuje transfer lotniskowy.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Marlin Beach Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w wieku od 3 lat.
Dorośli płacą US$64 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 3 lat.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, bilard, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, fitness, basen, plaża, całodobowa ochrona, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości