Bliżej Morza 16 Premium
78-100 Kołobrzeg, Kasprowicza 16
78-100 Kołobrzeg, Kasprowicza 16
Obiekt Bliżej Morza 16 PREMIUM znajduje się w miejscowości Kołobrzeg i zapewnia centrum fitness, taras oraz całodobową recepcję. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Kołobrzegu – 700 m. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W pobliżu obiektu Bliżej Morza 16 PREMIUM znajdują się liczne atrakcje, takie jak PKP Kołobrzeg, Molo w Kołobrzegu i Ratusz. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szczecin-Goleniów, znajduje się 104 km od obiektu Bliżej Morza 16 PREMIUM. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, fitness, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu