Hotel Bethesda
205010 Aguachica, Calle 8 No. 24-17
205010 Aguachica, Calle 8 No. 24-17
Obiekt Hotel Bethesda usytuowany jest w miejscowości Aguachica. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Każdy pokój wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę oraz bezpłatne WiFi. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie w obiekcie serwowane jest śniadanie amerykańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Yariguies, znajduje się 189 km od obiektu Hotel Bethesda.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt