Hotel Luz Mery
205010 Aguachica, 5 33-44
205010 Aguachica, 5 33-44
3-gwiazdkowy obiekt HOTEL LUZ MERY znajduje się w miejscowości Aguachica i zapewnia ogród oraz wspólny salon. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Personel recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Yariguies, znajduje się 190 km od obiektu HOTEL LUZ MERY.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego