Ciudadela Santa Fe Apartasol 4 A 2
057050 Antioquia, La Barranca Carrera 11 A # 7-130 4a2
057050 Antioquia, La Barranca Carrera 11 A # 7-130 4a2
Obiekt Ciudadela Santa fe Apartasol 4 A 2 położony jest w miejscowości Santa Fe de Antioquia i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z odkrytym basenem, dostęp do sauny oraz łaźni hammam, a także widok na ogród. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono klimatyzację, prywatną łazienkę oraz kuchnię z lodówką, piekarnikiem, mikrofalówką i płytą kuchenną. Na terenie obiektu Ciudadela Santa fe Apartasol 4 A 2 dostępny jest taras i plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Kanaloa – 3,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Olaya Herrera, znajduje się 58 km od obiektu Ciudadela Santa fe Apartasol 4 A 2.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, zjeżdżalnia wodna, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, mały basen, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, łaźnia parowa, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości