Casona El Retiro Barichara

684048 Barichara, Carrera 3,nº 7-106 Apartamento 105 El Retiro Barichara.

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Casona El Retiro Barichara położony jest w miejscowości Barichara w regionie Santander i zapewnia bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz dostęp do wanny z hydromasażem. W obieckie zapewniono wannę z hydromasażem i wannę z hydromasażem. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także prywatną łazienkę z bidetem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na miasto. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na góry lub widokiem na basen. Goście mogą popływać w odkrytym basenie, odprężyć się w ogrodzie lub uprawiać trekking i jazdę na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Palonegro, znajduje się 120 km od obiektu Casona El Retiro Barichara. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casona El Retiro Barichara o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości COP 200000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą COP 30 000 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, solarium, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, parking w garażu, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości