Casa Cordoba Baru

130000 Barú, Baru

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Our hotel is located in a very quiet and secluded place. Please it is important to contact our reception to coordinate transportation. Has an additional charge not included in the price. Casa Cordoba Baru is a property with 3 houses each with 5 rooms, 4 of them have sea view. The internal and external areas of the house are shared with other guests, who will be like you enjoying the sun, the beach and the pool. Close to the area you will not find restaurants and supermarkets. We have restaurant and bar in the hotel with additional cost. The city of Cartagena can be reached in a 1- hour boat ride or in about 1.5 hours in car. Parking is available on site. RESERVATION POLICIES: - I authorize Casa Cordoba SAS to charge my credit card, the consumptions that would not have been charged at the time of check out. - The hotel is not responsible for loss of personal belongings, money or theft. Please use a safety deposit box. - It is not allowed to play music. - Check in is from 3 pm and check out at 12 noon. - Residents of Colombia will be charged VAT in addition to the total amount of their reservation. - All damages caused during the stay at the hotel will be assumed by the guest. - In order to guarantee the security of our hotel it is forbidden the entrance of any person who is not registered at check in, it is important to emphasize that the number of people stipulated in the reservation must not be more than the number of people previously booked. In addition, you and the person accompanying you are required to present the following documents at check in: ID card or passport and the credit card with which you initially paid for the accommodation. The name(s) of the accompanying person(s) must match the name(s) previously informed in your booking. We do NOT accept visitors or additional persons. GENERAL POLICIES: - The hotel is solely responsible for the processing of the personal data you provide us with; in compliance with the stipulations of law 1581 of 2012 and decree 1377 of 2013. For more information, please consult our Information Processing Policy at reservas@hotelescasacordoba.com - The hotel promotes a healthy and safe working environment in compliance with the applicable legal requirements, according to Decree 1075 of 2015. - We are committed to caring for the environment by complying with the sustainability requirements set out in NTS 002. - Casa Cordoba SAS rejects exploitation, pornography, sexual tourism and other forms of sexual abuse with minors; and contributes to compliance with Law 679 of 2001. - The trafficking of wild flora and fauna is a crime typified in the Colombian environmental regulations, according to Decree 1608 of 1978 and is a criminal offence, according to Law 599 of the year 2000.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casa Cordoba Baru o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, masaż, tenis stołowy, biuro informacji turystycznej, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, mały basen, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości