Hotel La Posada
664040 Belén de Umbría, Calle 6 # 11-51
664040 Belén de Umbría, Calle 6 # 11-51
Obiekt Hotel La Posada oferuje zakwaterowanie w miejscowości Belén de Umbría. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Prywatny parking dostępny jest za dodatkową opłatą. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Personel recepcji chętnie udzieli porad na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pereira-Matecaña, znajduje się 65 km od obiektu Hotel La Posada.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 5000 COP za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą COP 10 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 17 płacą COP 10 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, wózki dziecięce, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości