Aloft Bogotá Airport
110010 Bogota, Avenida, Calle 26 N°92-32
110010 Bogota, Avenida, Calle 26 N°92-32
Set in an impressive building featuring a fitness centre, Aloft Bogota Airport offers rooms with free WiFi and plasma TVs 2.5 km from Bogota’s Airport. There is a bar, and free parking is provided. Corferias Convention centre is 6 km away. Rooms at Aloft Bogota Airport feature private bathrooms and flat-screen TV Snacks, fast food and drinks can be ordered at the bar. The 24-hour front desk can secure airport shuttles. Aloft Bogota Airport is 12 km from the Gold Museum.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Please note there is an open voucher when accommodating a pet. As per Colombia's tax laws Foreign visitors and Colombian citizens currently living outside Colombia are tax-exempt (19% VAT) when receive a PIP3, PIP5, PIP6, PIP10, TP7, TP11 stamp or TP12 visa upon entry to the country. Exemption only applies to room package rates (accommodation plus service). Permit must be shown upon arrival. This tax is not automatically calculated in the total cost of the reservation. Reservations are paid in Colombian Pesos and final value depends on exchange rate. Payment can be settled in US Dollars, with exchange rate to be confirmed upon payment. If the client does not show up, they will be charged the price corresponding to the first night.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, fitness, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt