Nh Bogota Pavillon Royal
110010 Bogota, Calle 94 No. 11-45
110010 Bogota, Calle 94 No. 11-45
NH Royal Pavillon is a stylish boutique hotel in Bogotá’s 93 Street Park business and entertainment district. It features free onsite parking, 24-hour room service and a business centre. The soundproofed rooms at NH Royal Pavillon enjoy plenty of natural light and have cable TV. Rooms are also equipped with tea/coffee making facilities and en suite bathrooms. International cuisine is served at NH Royal Pavillon’s restaurant. Guests can enjoy evening cocktails at the bar. NH Royal Pavillon has a cutting-edge fitness centre. The hotel also offers a business centre and dry cleaning service.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Reservations for 10 or more rooms are considered group reservations and will have a different cancellation policy than single reservations. The property will contact you to provide further information about this policy. As per Colombia´s tax laws Foreign visitors and Colombian citizens currently living outside Colombia are tax-exempt (19% VAT) when receive a PIP3, PIP5, PIP6, PIP10, TP7, TP11 stamp or TP12 visa upon entry to the country. Exemption only applies to room package rates (accommodation plus service). Permit must be shown upon arrival. Dogs and cats are allowed, max. weight 25kg. Limited availability, please contact the hotel before booking. A charge of 25 USD per stay will be applied (max. 2 pets per room). Guide dogs free of charge. The information provided in the selected currency is for information purposes only. Charges will always be charged in the local currency. Please note that guests bringing pets must inform the property at the time of booking and bring a health certificate from a registered vet at check-in.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, owoce, fitness, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte