Plaza Miranda Hotel

***

332550 Bogota, Cra. 33 # 25a-48, Bogotá, Bogota

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, prasa, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski i hiszpański.

Wyposażenie pokoju
Pokój jest przytulnie urządzony i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odpocząć po długim dniu pełnym wrażeń. Znajdziesz tu: prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
W przypadku pobytów w dniu lub po 1 stycznia 2021 r. obywatele Kolumbii i obcokrajowcy przebywający w kraju przez co najmniej 60 kolejnych dni zostaną obciążeni przez obiekt krajowym podatkiem obrotowym w wysokości 19% wartości rezerwacji. Cudzoziemcy posiadający wizę turystyczną nie będą zobowiązani do zapłaty tego podatku. Podatek może zostać naliczony, jeśli pokój jest dzielony przez osobę podlegającą zapłacie podatku i osobę z niego zwolnioną.
Please inform AW Hotel Plaza Miranda in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). As a result of Coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to Coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It is not possible to stay at this property for Coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to Coronavirus (COVID-19).