La Hogareña
760034 Calima, Lago Calima
760034 Calima, Lago Calima
Oferta obiektu la hogareña położonego w miejscowości Calima obejmuje ogród, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi. Na miejscu znajduje się plac zabaw. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. W pensjonacie zapewniono odkryty basen, saunę, wieczorną rozrywkę oraz wspólną kuchnię. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę, pościel oraz patio z widokiem na góry. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, a niektóre pokoje mają balkon. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. W obiekcie Goście mogą grać w bilard i rzutki. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Alfonso Bonilla Aragón, znajduje się 78 km od obiektu la hogareña. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, bilard, rzutki, piesze wycieczki, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, basen ze słoną wodą, brodzik, transfer z lotniska, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, łaźnia parowa, basen dla dzieci, basen, transfer, bingo, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu