Hotel Sol Y Luna

278017 Capurganá, Acandí

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Sol y Luna położony jest w miejscowości Capurganá i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, całodobowa recepcja, bezpłatny transfer lotniskowy oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu zapewniono klub karaoke oraz stanowisko informacji turystycznej. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem. Wybrane pokoje mają również balkon, a z innych roztacza się widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Capurganá – kilka kroków od obiektu.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, dostęp do Internetu, karaoke, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości