*laguito*ed.conquistador * -gran Vista-
130001 Cartagena de Indias, Calle 1 A No. 3 - 159. Av Almirante Brión, El Laguito Edificio Nuevo Conquistador, Cartagena De Indias, Bolívar Apto 1712
130001 Cartagena de Indias, Calle 1 A No. 3 - 159. Av Almirante Brión, El Laguito Edificio Nuevo Conquistador, Cartagena De Indias, Bolívar Apto 1712
Obiekt *Laguito*Ed.Conquistador * -GRAN VISTA- położony jest w miejscowości Cartagena de Indias i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, odkryty basen oraz zaplecze do uprawiania sportów wodnych. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playas El Laguito – kilka kroków od obiektu, Plaża Playa Castillo Grande – 400 m. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem oraz 2 łazienki. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hiszpańskim, służą pomocą przez cały dzień. Obiekt *Laguito*Ed.Conquistador * -GRAN VISTA- oferuje plac zabaw, a także prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Bocagrande – 600 m, Pałac Inkwizycji – 4,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cartagena, znajduje się 10 km od obiektu *Laguito*Ed.Conquistador * -GRAN VISTA-.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu *Laguito*Ed.Conquistador * -GRAN VISTA- o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości COP 150000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. The payment must be made 50% in the following 24 hours to your reservation, and the other 50% in a maximum period of 10 days to a Bancolombia savings account (only) that will be provided to you once you make the reservation. If you do not cancel this value, the reservation will be cancelled. When checking in at the reception of the building, you must pay a value of $35,000 COP for handles, it is a single payment for your entire reserved group. You must take into account all the values described by Booking.com and add to that value the Deposit requested for $150,000 COP that will be returned to you 1 day after your check-out to the same account number that you entered the reservation with us Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, zjeżdżalnia wodna, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen na dachu, bar przy basenie, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego