Hotel Cacique Chalalá

682551 Charalá, Calle 23 # 15 - 29

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in Charalá, Hotel Cacique Chalalá features a restaurant, bar, garden, and free WiFi. Featuring room service, this property also provides guests with a terrace. Private parking can be arranged at an extra charge. At the hotel, every room is fitted with a wardrobe, a TV and a private bathroom. Guests at Hotel Cacique Chalalá can enjoy a à la carte breakfast. Guests at the accommodation will be able to enjoy activities in and around Charalá, like cycling. San Gil is 30 km from Hotel Cacique Chalalá, while Barichara is 40 km away.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Cacique Chalalá o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, galerie sztuki, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego