Hotel Fenix

****

540006 Cúcuta, 12114 Avenida 7 Barrio El Salado

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Fenix, usytuowany w miejscowości Cúcuta, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Biblioteka publiczna Perez Ferrero – 6,8 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak usługa konsjerża i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne lub amerykańskie. 4-gwiazdkowy obiekt Hotel Fenix oferuje wannę z hydromasażem i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Ecoparque Comfanorte Cucuta – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Camilo Daza, znajduje się 1 km od obiektu Hotel Fenix.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, basen dla dzieci, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości