Ibis Cucuta
540006 Cúcuta, Calle 15 # 0- 28
540006 Cúcuta, Calle 15 # 0- 28
Obiekt ibis Cucuta, usytuowany w miejscowości Cúcuta, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Biblioteka publiczna Perez Ferrero – 500 m. Oferta obiektu obejmuje stanowisko informacji turystycznej oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, usługę konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, sejf i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznic. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka. Z okien roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Ecoparque Comfanorte Cucuta – 3,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Camilo Daza, znajduje się 6 km od obiektu ibis Cucuta.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Based on local tax laws, all Colombian citizens and resident foreigners must pay an additional tax (VAT) of 19%. This additional charge (VAT) is not included in the hotel rates and must be paid separately. Subsection 2 of paragraph 1 of Decree 297 of 2016 establishes that the exemption will apply to the original passport, Andean card or Mercosur card with the following entry and stay permit stamps: • Entry and Permanence Permit (PIP): Permit granted by the Colombian Migration Special Administrative Unit at the time of entering the country, to foreigners who do not require a visa, for short-stay periods, carrying out non-profit work. • Tourism Permit (PT): Authorization granted by Colombian Migration to foreign citizens, who intend to enter the national territory to carry out activities of rest, recreation, culture, health, events, conventions or business. In accordance with the above, only the passports, Andean card or Mercosur card of foreign clients that have the PIP or PT stamps will enjoy the VAT exemption. The aforementioned Decree establishes that the Colombian national must prove his status as a resident abroad, by presenting the documentation issued by the authorities of the country of residence (eg: foreigner's identity card in the Colombian case), if he does not do so, he will enjoy VAT exemption. Please note that in accordance to 679 of 2001 Colombian Law, Law 1336 de 2009 and 3840- 2009 resolution, sexual exploitation of children is illegal. Therefore, every children from ages 0 to 17 must present a valid ID and birth certificate along with the parents ID to verify their relationship. If the minor is not accompanied by his or her parents, the accompanying adults must have a written and authenticated authorization along with the previously mentioned documentation.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości