Hacienda Moncora, Un Lugar Hermoso Para Toda La Familia Y Los Amigos
250210 El Rosal, Kilometro 1.2 Vía A Subachoque
250210 El Rosal, Kilometro 1.2 Vía A Subachoque
Obiekt Hacienda Moncora, un lugar hermoso para toda la familia y los amigos położony jest w miejscowości El Rosal w regionie Cundinamarca i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion El Campin – 39 km. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się także kuchnia z lodówką, piekarnikiem i mikrofalówką. W obiekcie dostępny jest taras oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Unicentro – 39 km, Centrum wystawowe Corferias International Exhibition Center – 40 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bogota - El Dorado, znajduje się 29 km od obiektu Hacienda Moncora, un lugar hermoso para toda la familia y los amigos.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hacienda Moncora, un lugar hermoso para toda la familia y los amigos o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości COP 300000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości