Samaria Club De Playa New Beach Front 3 Bedroom Apartment 86m In Pozos Colorados, Santa Marta
470006 Gaira, Carrera 3 #76-54 Torre 1 Apto 1501
470006 Gaira, Carrera 3 #76-54 Torre 1 Apto 1501
Obiekt Samaria Club de Playa NEW Beach front 3 bedroom Apartment 86M in Pozos Colorados, Santa Marta położony jest w miejscowości Gaira i oferuje całoroczny odkryty basen, centrum fitness, saunę, a także patio z widokiem na morze i widokiem na basen. Na miejscu znajduje się restauracja i bezpłatny prywatny parking. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W apartamencie zapewniono 3 sypialnie, 2 łazienki, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz balkon z widokiem na miasto. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hiszpańskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Samaria Club de Playa NEW Beach front 3 bedroom Apartment 86M in Pozos Colorados, Santa Marta obejmuje wannę z hydromasażem i łaźnię hammam. Obiekt Samaria Club de Playa NEW Beach front 3 bedroom Apartment 86M in Pozos Colorados, Santa Marta oferuje prywatną plażę, taras i plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Cabo Tortuga – 400 m, Plaża Playa Belo Horizonte – 1,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Caracas, znajduje się 6 km od obiektu Samaria Club de Playa NEW Beach front 3 bedroom Apartment 86M in Pozos Colorados, Santa Marta.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Samaria Club de Playa NEW Beach front 3 bedroom Apartment 86M in Pozos Colorados, Santa Marta o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości COP 200000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. P would like to get a prepayment of 50% of the reservation fee when Guests make a reservation and the rest of the money have to be paid on the day before check in. Building Administration will charge the Guests 50000 Colombian pesos for any Guests above 5 years old. Only Credit Cards Accepted. This fee is not included in the reservation. . Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt