Hotel La Castellana

170006 Manizales, La Castellana, Manizales Calle 10 C Numero 28-15

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel La Castellana, usytuowany w miejscowości Manizales, oferuje wspólny salon oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Manizales Cable Car Station – 1,9 km. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer, stanowisko informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Viaduct between Pereira and Dosquebradas – 47 km, Pereira's Bolivar Square – 48 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko La Nubia, znajduje się 10 km od obiektu Hotel La Castellana.

Reservations with more than 10 rooms will pay a 50% deposit as a guarantee within a maximum period of 48 hours, otherwise the reservation will be canceled.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 15 płacą COP 55 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości