Hotel Marli Plaza
860001 Mocoa, El Centro Calle 7 Numero 6 - 20
860001 Mocoa, El Centro Calle 7 Numero 6 - 20
Obiekt Hotel Marli Plaza usytuowany jest w miejscowości Mocoa. Oferta obiektu obejmuje stanowisko informacji turystycznej. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Villa Garzon, znajduje się 21 km od obiektu Hotel Marli Plaza.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte