Ghl Hotel Monteria

*****

230009 Montería, Calle 44 No. 8 - 43

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

GHL Hotel Monteria is connected to Alamedas shopping centre, on one of the most important avenues in the city, 44th Street. The hotel has an outdoor swimming pool and spa centre, as well as free WiFi access and free parking. Guests can enjoy a drink at the hotel´s Aventurera Bar. Every room comes with an elegant décor, a flat-screen cable TV and luxury amenities. Also included are a coffee machine and a private bathroom fitted with a shower. Room service is available, along with a concierge service until 22:00. Guests can enjoy drinks at the property's Aventura bar or enjoy a panoramic view of the city from the Puesta de Sol terrace. You will also find a restaurant, a business centre and a 24-hour front desk at the property. GHL Hotel Monteria is just a 5-minute drive from the city centre and the Bus Terminal, while Los Garzones Airport can be reached after a 15-minute drive. Colombian citizens residing abroad and foreign guests are exempt from paying 19% VAT when purchasing a tourist package (accommodation and services) Only guests with a TP-11 visa or Permiso-5/PTP-5 tourist visa are exempt from paying VAT during their stay.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. In case of no show according Colombian law "Ley 300 de 1.996. Artículo 65", property will able to charge the 20% of reservation total price, or keep deposit in any case Please note that all minors under 18 years of age need to present a valid ID with photo, to prove their identity and that of his/her parents. This must be presented even if a minor is accompanied by his/her parents. If a minor is accompanied by an adult other than his/her parents, it is necessary to present a written authorization for the minor to check into the hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą COP 100 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, solarium, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen, transfer, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości