Hotel Centro Monteria

***

230002 Montería, Carrera 2 #36-58

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Centro Monteria features a terrace in Montería. This 3-star hotel offers a 24-hour front desk. The hotel has family rooms. Guest rooms in the hotel are equipped with a flat-screen TV with cable channels. The rooms come with a private bathroom with a hairdryer and free toiletries. The nearest airport is Los Garzones Airport, 9 km from Hotel Centro Monteria.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Centro Monteria o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości