Rancho Santiago
Neiva, Calle 24 # 32-52 Barrio Alameda De Monterey
Neiva, Calle 24 # 32-52 Barrio Alameda De Monterey
Obiekt Rancho Santiago położony jest w miejscowości Neiva w regionie Huila i zapewnia bezpłatne WiFi. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Do dyspozycji Gości jest jadalnia, kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z prysznicem, a także taras z widokiem na miasto. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na góry. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Benito Salas, znajduje się 5 km od obiektu Rancho Santiago. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości