Hotel Reserva Aguamarina
764508 Playa Ladrilleros, Acantilado Frente A La Playa
764508 Playa Ladrilleros, Acantilado Frente A La Playa
Obiekt Hotel Reserva Aguamarina położony jest w miejscowości Playa Ladrilleros i zapewnia odkryty basen, ogród, taras oraz bar. Na terenie obiektu działa restauracja. W prywatnej łazience zapewniono prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Obiekt Hotel Reserva Aguamarina oferuje wannę z hydromasażem.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Reserva Aguamarina o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i kosztuje 2000 COP za dobę .
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), lokalizacja przy samej plaży, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, płatne WiFi, basen z widokiem, kawiarnia na miejscu, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego