Finca Machangara

634027 Quimbaya, Kilómetro 3 Vía Montenegro - Quimbaya,

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Finca Machangara, położony w miejscowości Quimbaya, oferuje odkryty basen, ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon lub patio, bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Na terenie obiektu Finca Machangara znajduje się taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ukumari Zoo – 43 km, Park tematyczny Parque Nacional del Café – 8,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Eden, znajduje się 25 km od obiektu Finca Machangara. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, bilard, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego