Hotel Pradera Real
631001 Quindío, Circasia-armenia
631001 Quindío, Circasia-armenia
Obiekt HOTEL PRADERA REAL, usytuowany w miejscowości Quindío, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park tematyczny Parque Nacional del Café – 27 km. Na miejscu znajduje się plac zabaw. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pereira's Botanical Garden – 39 km, Technological University of Pereira – 39 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Eden, znajduje się 23 km od obiektu HOTEL PRADERA REAL.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, bilard, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, brodzik, parasole przeciwsłoneczne, basen dla dzieci, transfer, piesze wycieczki, muzyka na żywo, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego