Hotel Las Nieves

***

541602 San Gil, Kilometro 3 Via San Gil Bucaramanga, San Gil

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: centrum SPA. Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen. Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki.
Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer. Do dyspozycji gości jest również pralnia, pralnia chemiczna i prasowanie.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic i telewizor. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
W przypadku pobytów w dniu lub po 1 stycznia 2021 r. obywatele Kolumbii i obcokrajowcy przebywający w kraju przez co najmniej 60 kolejnych dni zostaną obciążeni przez obiekt krajowym podatkiem obrotowym w wysokości 19% wartości rezerwacji. Cudzoziemcy posiadający wizę turystyczną nie będą zobowiązani do zapłaty tego podatku. Podatek może zostać naliczony, jeśli pokój jest dzielony przez osobę podlegającą zapłacie podatku i osobę z niego zwolnioną.
Please inform Hotel Las Nieves in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries, during dates where such guidelines exist. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to Coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service operating hours. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. Due to Coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to Coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. Guests under the age of 18 can only check in with a parent or official guardian.