Hospedaje Tunja En Casa Familiar
150001 Tunja, Calle 46. 2a 41, Tunja, Boyaca, Colombia
150001 Tunja, Calle 46. 2a 41, Tunja, Boyaca, Colombia
Obiekt Hospedaje Tunja en casa familiar położony jest w miejscowości Tunja i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Narodowy Iguaque Fauna and Flora Sanctuary – 34 km, Rynek główny Villa de Leyva – 40 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Museo del Carmen – 40 km, Park rozrywki Manoa Parque – 37 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juan José Rondón, znajduje się 42 km od obiektu Hospedaje Tunja en casa familiar.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hospedaje Tunja en casa familiar o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości