Le Bon Repas Cabaña
150001 Tunja, Vereda Pirgua Kilométro 3 Después De Green Hills
150001 Tunja, Vereda Pirgua Kilométro 3 Después De Green Hills
Obiekt Le bon repas cabaña położony jest w miejscowości Tunja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rynek główny Villa de Leyva – 47 km, Museo del Carmen – 47 km. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park Narodowy Iguaque Fauna and Flora Sanctuary ( 41 km). W domu wakacyjnym do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię oraz kuchnię. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Manoa Parque – 35 km, Park tematyczny Gondava – 49 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juan José Rondón, znajduje się 41 km od obiektu Le bon repas cabaña.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości COP 80000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, piesze wycieczki, jazda na rowerze, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, wino / szampan, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego