Carlton Hotel

***

22136 Incheon, 219-2, Juan-dong, Michuhol-gu

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Carlton Hotel znajduje się w miejscowości Inczon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra Incheon – 6,3 km, Centrum kongresowe Songdo Convensia – 10 km. Obiekt Carlton Hotel znajduje się w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Nam-gu. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Siedziba Green Climate Fund ( 10 km), Stadion Incheon Asiad ( 11 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie są klimatyzowane i wyposażone w lodówkę, mikrofalówkę, czajnik, prysznic, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz konsolę do gier. W każdej opcji zapewniono też bezpłatny zestaw kosmetyków. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z suszarką do włosów i kapciami. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra Gasan Digital Complex – 22 km, Stacja metra Gasan Digital Complex – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Seul-Gimpo, znajduje się 22 km od obiektu Carlton Hotel.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Carlton Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, bilard, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, pakiet spa / wellness, transfer, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości