Hotel Nenufar Premium

**

64-000 Kościan, Boczna 21

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Nenufar Premium, usytuowany w miejscowości Kościan, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Miejski w Poznaniu – 50 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, przechowalnia bagażu oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie hotelu dostępny jest plac zabaw, a Goście mogą podziwiać widok na jezioro. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica jest popularna wśród miłośników wędkarstwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poznań-Ławica, znajduje się 53 km od obiektu Hotel Nenufar Premium.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, wędkowanie, centrum biznesowe, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, kajakarstwo, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, klub dla dzieci, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt