Tacacori Ecolodge
20106 Alajuela, 500 M Al Norte Hotel Xandari - Tacacori
20106 Alajuela, 500 M Al Norte Hotel Xandari - Tacacori
Obiekt Tacacori EcoLodge położony jest na wzgórzach Alajuela, 15 minut jazdy od lotniska San José-Juan Santamaria i zaledwie 30 minut jazdy od wulkanu Poas. Do dyspozycji Gości jest wspólny taras słoneczny i egzotyczny ogród. Na miejscu serwowane jest bezpłatne śniadanie kontynentalne. Bungalowy w obiekcie Tacacori EcoLodge utrzymane są w jasnych kolorach i wykończone naturalnymi materiałami. Każdy bungalow dysponuje łazienką z suszarką do włosów, a także dużym tarasem z dostępem do ogrodu. We wszystkich bungalowach zapewniono kawę i herbatę, niewielką lodówką, bezpłatne WiFi i sejf. W odległości 750 metrów od obiektu znaleźć można różnorodne restauracje. Plantację Doka Estate i targ w miejscowości Alajuela dzieli od obiektu 10 minut jazdy samochodem, a najbliższy supermarket – 4 km. Obiekt Tacacori EcoLodge oferuje również takie usługi, jak wypożyczenie samochodu z GPS, transfer lotniskowy, wycieczki, przechowalnia bagażu i usługi pralni. Obiekt Tacacori zapewnia ponadto bezpłatny parking. Park przyrody La Paz Waterfall Garden dzieli od obiektu 45 minut jazdy. Ekologiczny budynek został zaprojektowany w zgodzie z naturą. Zarządzanie energią, wodą i odpadami odbywa się w sposób zrównoważony, by zredukować wpływ na bujną przyrodę.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Tacacori EcoLodge o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. A car is recommended. The lodge does not have a restaurant. If you expect to arrive after 21:00, please contact the lodge in advance. Contact details can be found on the Booking Confirmation. If you arrive after 21:00, you are advised not to rent a car at San José Airport. Hôtel can arrange car rental service, please consult us in advance for a quote. Please note that all special requests, like extra cots/beds, are subject to availability upon check-in and must be confirmed by management.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, body wrapping, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż całego ciała, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości