• Rafał

    Zalety: Ogólnie duży plus za upgrade. Bliskość lotniska. Bezpłatny transfer na lotnisko. Przestronne pokoje.
    Wady: Byliśmy w tym hotelu trzy tygodnie wcześniej i mimo obietnic osoby odpisującej na moją poprzednią opinię pracownicy lounge nadal nie mają szkolenia z podawania alkoholu. Whisky jest podawane w kieliszku 30 ml zamiast w szklance!!! Pracownicy lounge nie mówią po angielsku mimo, że obsługują wielu angielsko języcznych gości z segmentu pokoi Premium. Recepcja nie ma pojęcia jak funkcjonuje restauracja. Mieliśmy wykupiony pobyt z wyżywieniem - recepcja poinformowała nas błędnie o godzinach posiłku, pracownik recepcji przekazał, że posiłek jest ala carte a był w formie bufetu o bardzo niskiej jakości. Produkty na śniadanie najtańsze. Najgorsze było to, że housekeeping bez pukania o 9 rano wszedł do pokoju w dniu w którym mieliśmy wymeldowanie. Tak być nie powinno! Zero intymności. Hotel stary i do remontu.

    6.00

  • Rafał

    Zalety: Bardzo miły zespół pracowników - zaangażowani i uśmiechnięci. Wygodne łóżko i przestronne pokoje. Blisko lotniska.
    Wady: Brak szkolenia wśród pracowników lounge w zakresie podawania alkoholi np. Whisky podawane w kieliszku od wódki.

    10.00

  • Mrowka

    Zalety: Czysto, ładny pokój, wygodne łóżka, miły personel, ładny ogród i basen.
    Wady: Z hotelu nie da się wyjść na spacer- tylko samochodem, nie ma restauracji w pobliżu poza hotelową- wieczorem mało klimatyczną. Śniadaniem byłam rozczarowana, może dlatego, że czytałam wcześniej, że są takie wyjątkowe. Był szwedzki stół, wybór niewielki- dobre były przygotowywane na miejscu omlety i owoce reszta taka nijaka. W hotelach niższej kategorii, w których byłam kilka dni wcześniej w Kostaryce śniadania były pyszne , te tu nie były złe ale nic szczególnego.

    7.00

  • Justyna

    Zalety: Obsługa na recepcji tragedia
    Wady: Brak gotowych pokojów
    Trzy razy stanie w kolejce co 45 min do Chek in i po 15 min za każdym razem żeby sie dowiedzieć ze pokój nie gotowy

    1.00