Zalety: W pokoju było bardzo zimno a z kranu leciała lodowata woda . Przypominam ,że był to koniec listopada , wiec pogoda była zimowa .
Właściciel był poinformowany o naszym
przybyciu (dokładna godzina )telefonicznie wiec miał czas aby pokoje miały odpowiednia temperaturę . Zreszta pokój był rezerwowany przez booking , wiec przybycie gości nie było niczym zaskakującym .
Zaraz po tym właściciel był o tym poinformowany
Czekaliśmy na jego pomoc i reakcje 20 minut w zimnym pokoju .
Po tym czasie nasza cierpliwość się skończyła i po ponownej prośbie już ostrzejszej , właściciel był tak uprzejmy aby osobiście sprawdzić czy czasem nie jest to „ blef”
Sprawdził i również stwierdził ,że jest to jakaś awaria , której wcześniej nie zauważył , pomimo że było to godzina 20 .00 a informacja o naszym przybyciu było o godzinie 18.00
Wiec pytanie jak sprawdził i przygotował pokój na przybycie gości ?!!!!
Po następnych 30 minutach dostaliśmy pokoje na parterze . Informacja od właściciela , że pokoje „ nowe pokoje „ są już teraz ciepłe i leci ciepła woda .
Niestety pokoje były troszkę cieplejsze , ale wielkiej różnicy nie było ,ale po kilku minutach odkręceniu grzejników w końcu zaczęło napływać ciepłe powietrze a z kranów po dłuższej chwili leciała ciepła woda .
Następnego dnia wymeldowując się i oddając klucze właścicielowi , spokojnie chciałam mu powiedzieć ,że jest to to dla mnie bardzo rozczarowujące , tym bardziej , że był z nami gość z zagranicy który dawno nie był w Polsce .
Po minucie naszej rozmowy po prostu właściciel odwrócił się i mnie bezczelnie „ olał” . Nie mówiąc żadnego słowa przepraszam ani słowa Do widzenia .
Traktowanie takie , swoich gości jest nie do zaakceptowania . Prowadząc pensjonat powinno się byś świadomym i przygotowanym
na to aby swoim
gościom było wygodnie i przyjemnie .
NIE POLECAM !!!!!
Wady: Obsługa , warunki , traktowanie gości !!!