Willa Radość
33-380 Krynica Zdrój, Pulaskiego, 21
33-380 Krynica Zdrój, Pulaskiego, 21
Obiekt Willa Radość położony jest w miejscowości Krynica-Zdrój i oferuje bezpłatne WiFi, ogród, wspólny salon oraz taras. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Nikifora – 700 m, PKP Krynica Zdrój – 1,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 95 km od obiektu Willa Radość. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 12 lat płacą 70 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą 90 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, kajakarstwo, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji