Dworek Tryumf

***

16-001 Księżyno k. Białegostoku, Klepacka 1

Udogodnienia

Ważne
  • Parking niestrzeżony
  • Internet bezprzewodowy
  • Zwierzęta
  • Klimatyzacja
  • Siłownia
  • Dostawka dla dorosłego
  • Dostawka dla dziecka
  • Sauna
Inne
  • Śniadanie

od 240 PLN

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Lokalizacja

Zapraszamy serdecznie do Dworku Tryumf - usytuowanego w pięknej, spokojnej okolicy, na skraju Białegostoku. Ten stylowy i elegancki hotel położony w otoczeniu zielonych terenów tworzy spokojną i relaksującą aurę, dając tym samym naszym gościom możliwość odpoczynku od zgiełku dużego miasta.

Zakwaterowanie

Oferujemy Państwu komfortowe pokoje i stylowe apartamenty urządzone w ciepłych kolorach, z wysokiej klasy wyposażeniem i wspaniałą stylistyką.
Posiadamy łącznie 28 pokoi wyposażonych w łazienkę, TV, radio, telefon, bezpłatny dostęp do internetu.
W cenę pokoju wliczone jest śniadanie oraz parking zamykany na noc.

Udogodnienia

Do dyspozycji naszych gości hotelowych urządziliśmy Mini SPA. Po dniu spędzonym w pracy, na zwiedzaniu naszego regionu, na konferencji albo na rozmowach biznesowych, wieczorem można się zrelaksować w jacuzzi, odprężyć w saunie, potrenować w siłowni lub spędzić czas przy bilardzie. Do dyspozycji gości przeznaczamy również 4 sale bankietowe: Kryształową, Diamentową, Prezydencką i Lustrzaną. Urządzone są one w iście królewskim stylu. Rozświetlone blaskiem kryształowych żyrandoli, w świetle których wspaniale prezentują się ręcznie malowane obrazy. Tutaj przy suto zastawionym stole, w miłej atmosferze, każdy może spędzić najpiękniejsze i niezapomniane chwile swego życia.

Wyżywienie

Restauracja Rubinowa oferuje wyśmienite dania kuchni polskiej i europejskiej, które zadowolą wszystkich smakoszy. Oryginalne wnętrze stwarza wyjątkowy klimat pozwalający rozkoszować się wyszukanym smakiem naszych potraw.

Konferencje

Dysponujemy 4 eleganckimi, klimatyzowanymi salami konferencyjnymi. Wyposażone w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny umożliwiają profesjonalną organizację konferencji, szkoleń, seminariów i spotkań biznesowych.