Hyatt Regency Al Kout Mall
64021 Kuwait, Al Dabbous Street, Block 12
64021 Kuwait, Al Dabbous Street, Block 12
Hyatt Regency Al Kout Mall is a 5- star business hotel in Fahaheel area, directly connected to the new Al Kout Mall, Kuwait’s Largest Waterfront Retail and Leisure Destination, offering guests 246 retail outlets and a modern 12-screen cinema. It is strategically located in the heart of the oil and gas district, 25 minutes away from Kuwait International Airport and 45 minutes’ drive to Saudi border. The hotel features 200 luxurious rooms and suites, and all rooms are equipped with IP telephony, high speed internet, LED TVs and kitchenettes. The hotel also offers a variety of food and beverage facilities. Hyatt Regency Al Kout Mall has state- of the art conference and banqueting facilities fulfilling the requirements of meetings, seminars and events. Al Kout Ballroom and Meeting rooms provide a multi-purpose venue complemented by an elegant Board Room. All equipped with high technology facilities such as remote controlled built in LCD projectors and screens along with a modern lighting system that can be adjusted according to the need of the guests, built in speakers and up to date sound systems. The hotel other facilities include a state of the art Club Olympus Leisure and Fitness Club featuring temperature controlled rooftop swimming pool, massage rooms, Sauna, steam room and Spa as well as Business Centre.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hyatt Regency Al Kout Mall o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości KWD 25 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that the 15% City Tax will be calculated on the total amount including the Service Charges. Please note that guests must use a valid credit card at the time of booking. Debit cards can only be used upon arrival at the property. Couples wishing to share a room must provide their original marriage certificate.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą KWD 11,500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, łaźnia parowa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości