Laguna Hotel Suites

***

22007 Salmiyah, Qatar St. Block 4. Building 9, Salmiyah

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu i siłownia. Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie prysznic, telewizor, minibar i szlafrok. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Posiłki mogą być ograniczone w trakcie Ramadanu.

Szczególne warunki zakwaterowania
Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked.

Informacje dodatkowe
Under Kuwaiti law, if you are a Kuwaiti citizen or a foreigner residing in Kuwait, you must provide a Kuwait Civil ID card at time of check-in. Couples wishing to share a room must provide their original marriage certificate. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. The property affirms that it adheres to the Safe Travels (WTTC - Global) cleaning and disinfection practices.
Enhanced food service safety measures are in place.